|
今日番左田徑; 8點幾起左身. 之後整左野好耐. 8點幾先出.
番到去; 可以話遲到既:) 做起跑.. 之後做個個野仲慘過拉車..
個個金金金真系報仇喎; 狂拉.. 好衰/口\'` 11點幾完;;
丫SIR 講野講左好耐/__\ 個個都想問一樣野:D ''嘻.. 放左之後;
PING同我去左西鐡站到搵我媽咪;p 因為我冇帶所時` 之後去番搵林瑋佢地;
去左不江食野. 好飽/_\ 嘻²` 林瑋請食飯.哈哈`~~ 又請食CHICKEN旦仔;
打電話比人. 叫佢地出黎.去林瑋屋企. 林瑋話去佢屋企睇鬼片b0` 張少黎左
其他唔去; 我同PING同盈都去左. 借左個陰陽院後黎睇. 嚇到死死下.
話說我第2次睇鬼片的;p 但真系頂唔順. 有D恐怖. 冇啦啦彈隻野出黎; 我同PING系到大叫;
比盈罵- -` 咁真系驚丫麻; 哈哈. 張少都嚇到彈左起身:D 笑死. 我...我...嚇到抽根-,-
6點幾7點走; 我走人; 但仲好驚-_- 已經系走之前睇左喜劇` 但唔得-3- 林瑋送我番屋企`
好彩有人1齊搭粒. 如果唔系我真系嚇死; 番到屋企.食飯.
之後掉垃圾. 出一出去入番黎. 比dad嚇. 頂. 嚇Q死`
|