今天二叔真的要走了....再不能見面....因為今日要火化...再見哪!
Him 爸隻腳因踢球受傷, 但佢又想抱Him Him, 便同佢講抱佢, 可是Him Him話: 唔好抱呀! 爸 B 痛痛 (真係比佢激死)
Him 爸好可憐....成日比Him Him趕出廳瞓做露宿者
呀!救命呀!又打哪! 可唔可以放過我哋兩母子......好睬今次係去媽子度, 而佢哋食嘅嘢同我哋這邊好唔同, 所以都有新鮮感....
之後再去食雪糕 "正" (多謝m姑姐張 coupon)
今晚都係打邊爐
今晚打邊爐
今日攞咗Him Him D功課返嚟, 要養大佢1 月交返學校(希望佢快高長大啦)
今日放工就立刻去醫院探老豆,(因為D老人病) 見佢都好精神希望快D出院哪, 都唔知點解近排咁多事?
嫲嫲生日快樂, 身體健康!
因為這兩日媽咪 & daddy 大陸遊, 所以今日要食自己, 而康家怡 & boy friend就一齊上嚟幫手煮 & 食 ...好耐無食過康家怡煮嘅茄汁炒腸仔...重keep到, Him Him豬都好鬼 like (因為有腸仔嘛)
P.S. Maggie Happy birthday!
今日好睬叫 fatima 同我一齊去如果唔係都唔知點又要攞車仔......
去到培正帶咗Him Him上課室, 咁佢就同其他4位小朋友一齊入, 而我和其他家長就在出面好心急地等, 5-10分鐘佢地出嚟, 但沒有什麼表情而我問Him豬老師問你咩? 佢又唔答我, 太神秘...感覺D小朋友好似被外星人入去洗完腦, 再送出來
之後因為Him Him想去咗搭船, 咁就同佢搭過海, 一搭完佢又話: 媽咪搭多次呀! 見佢咁乖就同佢搭返 TST (好似好傻仔, 不過無計寶貝仔叫)
我哋一班子子孫孫為預祝嫲嫲生日, 起齊去咗酒樓食飯, 不過今次唔係我哋請, 因為嫲嫲話好高興一定要佢請
嫲嫲真係好多謝你!
今日同Him豬返外家....飯後等HIm B 瞓醒後去咗二叔屋企睇吓佢哋3個有咩要幫手......去到見到佢哋都好叻好多嘢都自己搞掂晒...希望佢哋心情快D收拾好啦!
今日放工見有時間就去咗為今個冬季入D貨, 不過真係好D因為睇唔"岩"
21:38 一個令我們傷感嘅時刻, 也是他得到解脫,釋放, 舒服地離去,....他安詳的臉使我們知道他得到平安....讓家人更放心
@@@ 安息吧!....你可不用擔心......你的女兒長大了, 她們很乖很堅強.....@@@
今日明顯涼了好多, 所以我同Him豬提早了換冬季校服