RockYou FXText
hayden_yan
暱稱: Hayden-Baby
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010 上半年
久違了的日誌
獅子變回小羊了
他原來有另一面
成個人輕鬆曬
文章分類
全部 (336)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 336
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 5330
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 10 日  星期一   晴天


病情告急.... 分類: 未分類

今日去咗探二叔,見佢比之前真的差了很多, 插了兩條侯好辛苦(究竟佢哋嘅選擇是正確嗎?)

另外今日去咗交form, 嘩!誇張到爆, 洗唔洗咁多人(大概有2000 - 3000人)我諗考到難過中六合彩,

 



2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


姮姮生日會 分類: 未分類

今日係亞君個女--姮姮開2歲生日會,地點係 apm嘅 kfc, 但我哋去到已遅了少少,因為Him爺喺巴士瞓咗搞到我要抱佢到 kfc 條路又遠....真係救命呀!隻手好像唔係自己...好彩有stella 契媽幫我拎份禮物如果唔係我就.....

睇吓老人精幾串....

   望咩呀!...打你哪@@xyz#

 嘻嘻!...講笑咋!



2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


Interview -- 培道 & 民生 分類: 未分類

上午8:30 就去到培道 interview初是等入去時佢都幾扭計, 好彩後來表現都好OK!...我都好滿意

下午2:30去咗民生interview 因為比其他在喊的小朋友影響下搞到好驚表現很差....睇嚟都係無可能哪!

 



2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


終於有冬季校... 分類: 未分類

今日送咗Him 豬返學後就同佢去校務處攞校服...到咗晚上就打開嚟睇...嘩! 搞咩呀! D 衫就OK,但褲就咁鬼長點著呀!



2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


病了... 分類: 未分類

Him Him又病了...足足3個月未好過...D涕涕勁多,不過醫生懷疑佢可能鼻敏感???可能我有少訐鼻敏感, 所以佢都可能有...



2008 年 11 月 3 日  星期一   晴天


去攞$5000大元 分類: 未分類

一早起身同Him Him返學後就和老公搭船過大海哪!...
一去到首先去bank攞錢跟住就展開我哋澳門一日遊...可能6月去完, 所以今次去都唔知自己想去邊???

 



2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


BBQ 分類: 未分類

今日黃昏時候同Him 豬, 老公, 亞健(三叔), 亞施(三嬸),嫲嫲, 媽咪 , timah &  小新一齊去咗屋企附近嘅沙灘BBQ



2008 年 11 月 1 日  星期六   晴天


Interview & 搭船 分類: 未分類

早上8:00 就同Him 豬去 interview

下午參觀培道幼稚園

evening同Him豬搭船過對面海...因為之前答應了Him Him會同佢去搭船....但這個傻瓜Him就好開咁以為自己搭船過澳門...就不段話去澳門...傻瓜!



2008 年 10 月 31 日  星期五   晴天


Helloween party 分類: 未分類

今日學校開Party, 我一早就起身為Him Him預備了一件魔鬼衫但佢一直都唔肯著, 今日同老公用咗好多方法去氹佢...終於著咗, 但我換完衫出嚟佢又除了....好啦返去先著.....
因為搞佢著衫所以比平時遲咗返到,去到校門我又同佢講 "係唔係呀個個都著" 佢又比我氹到......可但一路行入學校佢個樣已一路變得赲來赲驚.....到課室門口佢完全唔肯入還開口大喊, 氹咗好耐都無用我只好抱佢入去, 一入課室第一步已合到雙眼好實叫來叫去都唔打開一味話驚要走(其實我都蠢咗, 遲了出門口應該搭的士返去等佢早D返到無咁多人係課可以 warmup吓, 等 D同學一個一個慢慢返佢會無咁驚...)
之後要 Miss Kown 同佢出花園玩再同佢講媽要洗手先...我才走到, 但我回頭望時主任同我講佢瀨尿.....但我都係走人....沿途 D家長&老師都問我點解佢咁....平時見佢好開心好主動又活躍唔似咁細膽......我話係呀!佢得個樣咋! 其實好無膽 (佢重要樣衰到全校無人喊得佢一個喊...還喊到鬼咁大聲......

返到公司我都係好擔心所以打返去問睇吓無事...點知Miss Chow話佢無喊又肯著魔鬼衫還主動叫Miss Chow 幫佢畫面面.....唉差 D比佢嚇死....

放工返到去見佢好開心..問佢下次開 Party好嗎?   佢都話好....



2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天


爺爺生日 分類: 未分類

爺爺今日生日做乖仔嘅老公一大早就送禮物比爺爺

P.S. Happy birthday! 身體健康!



2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


新波鞋 分類: 未分類

多謝爺爺!



2008 年 10 月 27 日  星期一   晴天


好叻女 分類: 未分類

首次自製麵包布甸...都OK!嫁!



2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


馬騮山 分類: 未分類

因為上次老公佢哋同Him 豬去馬騮山只見得一隻....所以今次同佢再去.....Him HIm好開心見到好多隻馬騮....而媽咪就慘 D 赫餐飽...因為佢比馬騮搶咗枝豆漿.......



2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


失敗! 分類: 未分類

呀...呀...呀...!我真係好鬼失敗又做咗個布甸

 

 



2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


雙軒生日會 分類: 未分類

今日同 Him HIm去參加舊同學亞敏嘅兩個仔生日會.....但因小Him要午睡搞到去到時已開始緊 (真係唔好意思...
今次個Party有好多人又有好多嘢食...自家制泰國美食(生蝦, 生菜包,...)十分"正"

P.S. 雙軒生日快樂, 健健康康.......(多謝晒亞敏招待!)