RockYou FXText
hayden_yan
暱稱: Hayden-Baby
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010 上半年
久違了的日誌
獅子變回小羊了
他原來有另一面
成個人輕鬆曬
文章分類
全部 (336)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 336
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 5337
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天


去Macau & 媽子做完手術哪! 分類: 未分類

因為明日3:00AM 要起身出發去澳門所以今夜去咗家姐屋企瞓, 另外醫生話要同媽子做手術因為佢情況較危急



2008 年 12 月 28 日  星期日   晴天


媽子心臟有事 分類: 未分類

今日去探媽子先知佢好大件事...佢心臟條血管塞咗 90%, 情況都幾危急, 我見佢精神十分差無胃口食嘢,......



2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


又上大陸呀! 分類: 未分類

唉! 真係有點攰......又要上大陸做嘢....

今朝一早收到老豆電話...話媽子入咗醫院.....唔知咩事呢?

 



2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


Him Him 嘅禮物 分類: 未分類

今日係聖誕節也是媽咪生日所以中午去咗飲茶, 而我就出去攞 姨姨送比Him Him份禮物, 比個驚喜佢

 

 

佢話要把所有私家車排晒出嚟(其實還有兩架一早無玩收起咗, 如果唔係全屋都比佢擺晒)                          聖誕禮物

                                                                                                                     雖然有單車, 但佢其實唔識踩

 

PS. 媽咪生日快樂!



2008 年 12 月 23 日  星期二   晴天


又大個女哪! 分類: 未分類

今日生日原本諗住我&老公要返, 所以心諗今年平靜在工作中度過...點知鬼馬嘅老公連同HIM HIM, DAD, 媽咪一齊嚟請我食我最鍾意嘅日本棻, 老公還送咗花比我...真係感動呀!



2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天


OT 分類: 未分類

超多嘢做...21:00先走....



2008 年 12 月 21 日  星期日   晴天


上大陸 分類: 未分類

今日又係在大陸過...還差點趕不到尾班車返香港, 到香港已十二點幾, 第二日還要7 點起身同Him 豬返學...唉!



2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


上大陸 分類: 未分類

近排開始赲嚟赲多嘢做...加上D貨又有問題, 所以這兩天都要留在大陸....



2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


聖誕party 分類: 未分類

今日係Him Him第一次參加學校嘅聖誕party, 我同佢打扮成一位瘦聖誕老人...

睇吓佢隻眼都唔知想點???                                                這是Him Him學校派嘅禮物(每人一袋)



2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天


好忙呀! 分類: 未分類

點解要喺我同事上咗大陸先咁多嘢做嫁



2008 年 12 月 14 日  星期日   晴天


一天滿足晒2個願望 分類: 未分類

今日同咗Him Him去科學館, 再去搭船...(全部都係Him Him喜歡的)



2008 年 12 月 13 日  星期六   晴天


週年Buffet 分類: 未分類

今日放得好晏無得去同學仔搞嘅party, 跟住就同三叔 & 三嬸去買開倉BB袗, 真係好平, 又係有牌子, 可惜一件都找不到比Him Him, 只買咗幾件比契媽個B

晚上去咗Grand Stanford食buffet, 食物一般又小款, 價又貴 ($4xx)一位, 之後去咗影相...



2008 年 12 月 10 日  星期三   晴天


再睇醫生 分類: 未分類

今日還未好, 再睇醫生, 但今次D藥太勁, 搞到個人好似吸毒咁high high哋...



2008 年 12 月 8 日  星期一   晴天


病了 分類: 未分類

病魔又嚟找我呀!



2008 年 12 月 7 日  星期日   晴天


荔枝園一天遊 分類: 未分類

今天決定同Him Him 去佢在我個肚肚裡面已去過的荔枝園....因為記得上次去嘅時候有好多動物 & 植物睇, 所以帶Him 豬去.....
點知去到同已往好唔同...小咗D動物 & 植物, 環境差咗,人又多....唉!

之後再去食B仔涼粉..."正呀".....食飽後契爺車我哋返屋企, 途中Him豬太疲倦已瞓了....