| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 2 月 4 日 星期三  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-02-04 |
分類: 未分類 |
做100問-_-
♥自我介紹♥
♥`1.您叫乜名*? 云永輝
♥`2.花名系乜*? 輝掛=]
♥`3.有冇英文名*? Edmond
♥`4.系米個個刀甘叫您*? 5係-_-
♥`5.您系米五鍾意人叫您全名*? 5係-_-
♥`6.您而家幾歲*? 13
♥`7.讀邊間*? 鄧鏡波=]
♥`8.系邊既*? 何文田-_-
♥`9.住邊*? 我屋企xd
♥`10.果度叫乜*? 屋企=]
♥朋友篇♥
♥`11.您最好朋友系邊個*? 劣,浪
♥`12.多五多朋友*? Ok多啦
♥`13.邊個最可爰*? 冇=_=
♥`14.邊個最姣*? 男校黎-_-
♥`15.邊個最衰*? 冇wo
♥`16.邊個最串咀*? 浪lo 成日串我=]
♥`17.邊條女最柒*? 都話男校=]
♥`18.邊條仔最柒*? 我lo xd
♥`19.您最憎邊個*? 老師計5計- -
♥`20.邊個最令仔*? 劣
♥`21.邊個最令女*? 男校- -
♥`22.以上答既.您最鍾意邊個*? 冇-_-講fd 劣啩-_-
♥爰情篇♥
♥`23.您有冇鍾意人*? 有-_-
♥`24.有冇表白*? 冇=]
♥`25.明戀定暗戀*? 暗戀掛=]
♥`26.系米拍緊拖*? 5係=]
♥`27.條仔0r條女對您好五好*? 味拍又點會好呢=]
♥`28.系米好就您*? 冇拖拍-_-
♥`29.錫五錫您*? 5係 xd
♥`30.您系米好爰佢*? 係掛
♥`31.有冇試過壹拖幾*? 好多-,-
♥`32.有既.最多幾多*? 5知wo-_-
♥`33.想五想生仔0r女*? 冇-,-
♥`34.有冇試過失戀*? 有
♥`35.有冇比人玩過感情*? 有
♥`36.系米成日比人玩*? 係掛
♥`37.如果您個fd搶您條仔0r女您會點*? 5知丫斬佢掛^v^
♥`38.您老公0r老婆嬲左您會點*? 哄佢
♥`39.會五會送番野比佢*? 會
♥`40.鍾意得最耐系邊個*? 5記得
♥`41.您而家同您條仔0r女想五想長久*? 冇拖拍=]
♥`42.您對您條仔0r女有冇淡到*?冇拖拍
♥選擇題♥
♥`43.屋企人定fd*? fd
♥`44.珍寶珠定可樂糖*? 珍寶珠
♥`45.屋企電話定手機*? 手機
♥`46.sMs定mSn*? msn
♥`47.信長定勁舞*? 勁舞
♥`48.講電話定mSn*? 電話
♥`49.PSP定NDS*? PSP
♥`50.情人定朋友*? 情人
♥`51.姊妹定情人*? 情人
♥`52.100問定200問*? 更係100問 -_-做到半路5想做
♥`53.黑定白*? 黑
♥`54.有線定網上行*? 有線
♥`55.金定銀*? .金
♥`56.YES定M0nday*? 5知-_-
♥`57.屎迪定阿p00h*? 5明=]
♥`58.番學定番工*? 番工-_-
♥`59.鍾意女定仔*? 女=]
♥`60.訓教定打機*? 打機
♥`61.化妝定素顏*? 5係女仔=]
♥無聊篇♥
♥`62.您系電話最鍾意聽咩歌*? 好多-_-
♥`63.幾耐換壹次電話*? 5知-_-
♥`64.系米上台*? 5係
♥`65.留五留指甲*? 一時一時
♥`66.想五想轉電話*? 想=]
♥`67.想五想換電話號碼*? 5想=]
♥`68.有幾多個耳洞*? 冇
♥`69.近排有幾錢*? 好多-_-
♥`70.有冇用電話繩*? 冇
♥`71.會五會食回頭草*? 好難講
♥`72.如果會.您會五會敢打比果個人*? 5敢
♥`73.您個第壹吻比左邊個*? 7日散個個-_-
♥`74.拍過幾多次拖*? 好多
♥`75.有冇扑過*? 冇-_-
♥`76.同邊個關系最好* fd 劣
♥`77.而家最想買咩*? 冇wo-_-
♥`78.鍾意乜野牌子*? 5知=]
♥`79.有冇傾緊電話*? 冇-_-
♥`80.有冇sMs緊*? 冇=]
♥`81.系米同人MsN緊*? 係
♥`82.系米鍾意講大話*? 5係-_-
♥`83.暗戀過幾多個人*? 好多=]
♥`84..鍾五鍾意發脾氣*? 一般
♥`85.您最掛住邊個*?冇-_-
♥`86.想幾時出去番工*? 334讀到中6先=]
♥`87.系米仲讀緊書*? 係
♥`88.壹日沖涼幾多次*? 3次=]
♥`89.有冇fd系外國*? 冇
♥`90.您最想去邊*? 日本-_-
♥`91.如果大嗌.您會嗌乜*? 5知-_-
♥`92.壹日腥幾多個sMs*? 好少
♥`93.壹日傾幾耐電話*? 冇人同我傾xd
♥`94.最多同邊個傾*? 5知-_-
♥`95.就離做完.覺得點*? 5想做
♥`96.攰五攰*? 累
♥`97.想五想再做多次*? 絕對5想-_-
♥`98.會五會傳比人*? 會=]
♥`99.有冇講大話*? 冇=]
♥`100.而家系幾點*? 10:45分-_-
|
| 發表時間:2009-02-04 10:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 4 日 星期三  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-02-04 |
分類: 未分類 |
E家係10:00
今日7:00醒(廢話-_-因為要番學=])
今日番學個陣冇件冷3幾撚凍- -第一課體育-_-
玩手球-_-勁撚kai- -跟住數學對卷- -哇...好多分丫 3分xd
跟其他個d分都勁撚低分-_-因為白卷關係=]不過5緊要啦事q但
跟住放學個陣同浪一齊放學又同人打架比條0n9仔介傷眼搞到拎崩帶
屌 扯火打到E度=]
|
| 發表時間:2009-02-04 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 3 日 星期二  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-02-03 |
分類: 未分類 |
E家係10:15分
今日好早醒-_-因為打機
跟住上午就禁無無聊聊度過
跟住3:00番聖匠堂同d 丫sir吹水-3-
跟住食個M記就番歸-_-
天日就番學-_-
所以打到E度-__- |
| 發表時間:2009-02-03 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 2 日 星期一  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-02-02  |
分類: 未分類 |
補打-_-
琴日8:00就醒左-_-
睇個低能細佬打陣機-_-
跟住落陣街行下好凍=]再番歸打機
下午換崩帶勁痛=_=成日基本上係禁過-_-
打到E度 |
| 發表時間:2009-02-03 08:53 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-02-01 |
分類: 未分類 |
E家係11:30
今日7:30醒左打機-__-
12:30個陣我丫叔黎左帶埋個BB-_-
成日比d喊聲嘈勁撚煩5:00個陣有人同我講
左d野我個陣就精神崩潰6:00個陣出力係禁打幅牆
打到差5多8:00終於停手冷靜落黎跟住睇埋伊生d指骨
差5多斷哂唉
打到e度 |
| 發表時間:2009-02-01 11:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|