| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-01-31  |
分類: 未分類 |
E家係8:15分
補打番-_-琴晚因為番教會好夜先反
所以5得閒-_-E家補打
琴日我又係8點先醒=]根住上午打不斷打機|
跟住2:00就去教會-_-跟人地去屋企拜年=]幾白痴-_-v
仲要寫揮春._.信我-_-你一個字都5會睇得明=]跟住食盆菜
仲要食飯不過我5食=]因為D飯軟既xd我食硬飯5食軟飯既xd
跟住8:00去打波-_-9:30先番歸=]
打到E度
|
| 發表時間:2009-02-01 08:22 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 30 日 星期五  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-01-30  |
分類: 未分類 |
E家係11點2
今日一訓訓到9:00-_-好舒服
跟住打機-_-上午就禁過=]跟住下午
就去拉發拉標冷汗勁痛=]拉到6:00先番
跟住成日就禁樣過=]
打到e度-__- |
| 發表時間:2009-01-30 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 29 日 星期四  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-01-29  |
分類: 未分類 |
E家係9:30分
今日8:00醒醒左更係打機-_-
到2:30個陣同佢fd出街去m記食
野有位丫叔勁講粗口-_-大大聲話吊你老母系
坐係我隔離不斷講-_-耳仔都痛埋=]跟住去黃補行
下-_-
今日既一日-_- |
| 發表時間:2009-01-29 09:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 26 日 星期一  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-01-26  |
分類: 未分類 |
E家係9:00
發覺自己愈黎愈早打blog-_-
今日8:00先醒-_-跟住打機今日
又5可以出街隻腳勁撚痛屌._.跟住
一日就禁過仲有發現自己好寂莫-_-唉
事但啦-_-
打到E度=] |
| 發表時間:2009-01-26 08:57 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-01-25 |
分類: 未分類 |
E家係10:30
今日好早醒但隻腳勁撚痛
因為咬柴5好話行-_-企都企5撚到
唉...7日完左最短但都都係最心刻-_-
算啦..忘記xd
打到E度 |
| 發表時間:2009-01-25 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|