| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 2 月 20 日 星期五  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-02-20  |
分類: 未分類 |
E家係11:00
今日6:00醒左因為有d野要做-_-
跟住7:30番左學番到學校=]勁撚悶
成日好無聊lo跟住個中文丫sir打電比我
丫媽話我中文又5合格-3-我交白卷的xd5係bo
兩隻字算5算xd跟住6:00去左mk同劣既丫哥同浪
買劣d藍球3劣既丫哥都買左件出街3比我十分多謝佢-3-
跟住食野食野幫劣同佢丫哥影兄弟相-,-跟住走左-,-
打到e度
|
| 發表時間:2009-02-21 07:27 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 19 日 星期四  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-02-19  |
分類: 未分類 |
E家係9:45分
今日番到學校緊係抄功課xd-_-
跟住食lunch個陣食個死人垃圾餐=]
食到嘔=_=跟住放學個陣留堂抄野- -
-抄到手斷-_-跟住4點幾走左-_-
打到e度 |
| 發表時間:2009-02-19 09:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 18 日 星期三  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-02-18  |
分類: 未分類 |
E家係10:15分
發覺e幾日愈邌愈少打blog- -
今日好早醒=]因為早訓關係-_-
今日個on鳩班主任又發癲=]一日癲十幾次-_-
kai kai地跟個丫sir比d罰抄原本8次我交3次xd
過到骨-3-跟住放學同劣打波8:00番到屋企-_-
打到e度=] |
| 發表時間:2009-02-18 10:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-02-14 |
分類: 未分類 |
E家係11:00
今日都係同平時一日
好早醒跟住2點幾個陣反教會
講九型人格=]ok好玩-_-講完打波
6:00個陣同劣.佢牙哥+浪一齊過情人節
去ua睇乜都得先生我陪笑=]跟住去食野今日ok開心啦
打到E度 |
| 發表時間:2009-02-15 07:34 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-02-13  |
分類: 未分類 |
E家係10:45分
E幾日冇打sor-_-
今日好早醒因為要番學校抄功課=]
跟住冇冇廖廖過成日有個老師踼我出校wo
踢lo佢禁撚on尻轉第二間丫吹撚漲一定要讀E
家既佢都kai-_-跟8:00同劣打波打得好盡興-_-跟住10:30
番=]
打到E度 |
| 發表時間:2009-02-13 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 13 | »
|