| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-03-13  |
分類: 未分類 |
E家係9:30分
E幾日都冇訓攪
所以好早番學上堂番攪xd
今日勁好彩冇比人捉頭發跟住
搵梁恆問d野跟住有d仆街玩尻我手提
吹自己九龍塘14好撚驚丫斬我啦xd
打到e度
|
| 發表時間:2009-03-13 09:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 6 日 星期五  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-03-06 |
分類: 未分類 |
e家係10:30分
今日上個d堂都冇乜野=]
最尾放學個on尻miss先捉尻
我同劣d頭發=]話再5剪頭發佢剪wo=]
好撚驚佢-_-跟住8:00同劣丫麟去mk買3
跟住老婆打黎有人搞佢同我fd叫梁恆星期打撚7佢
跟住10:30同劣走左lo
打到e度
|
| 發表時間:2009-03-07 07:27 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 4 日 星期三  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-03-04  |
分類: 未分類 |
E家係10:00
E幾日打5到blog因為個
滑鼠kai左=]比我成個拆左落黎xd|
跟住今日買番個-_-好難用- -今日都冇
咩特別事今日天左個急救講左=]勁悶=]|
跟住走左
打到e到=] |
| 發表時間:2009-03-04 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-02-27 |
分類: 未分類 |
E家係10:30分
今日8:00個陣同劣去打波
我同劣都勁左._.跟住番學個
陣都冇咩特別事不過打波想走個
陣見到上次想叫劣入會d人禁撚串=]遲d搵人
抄尻佢個逗斬撚死佢=]
打到e度 |
| 發表時間:2009-02-28 08:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 25 日 星期三  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
2009-02-25  |
分類: 未分類 |
補打=]
今日7:00醒左=]跟住7:15分
番學今日中文堂又記缺點不過
事撚但啦- -跟住上何文田拎張轉校表
同同個fd飲野跟住再行多陣番左屋企-_-
打到e度
|
| 發表時間:2009-02-26 06:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »
|