| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 3 月 27 日 星期五  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-03-27 |
分類: 未分類 |
今日5洗番學太好了
其實係咋病xd根住想出街出5到= =
成日係屋企坐lo- =
打到e度
|
| 發表時間:2009-03-28 07:38 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 25 日 星期三  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-03-25 |
分類: 未分類 |
今日6:30醒左打左陣機番左學=]
跟住上音樂堂個陣係禁玩比人啤住-_-
跟住科學就訓攪=_=英文就發夢xd根住
最尾個尾2堂去睇英文話劇睇到我o哂咀因為
好撚kai=- -跟住我同劣無啦比人留堂-_-差5多5:00
先走
打到e度 |
| 發表時間:2009-03-25 09:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 22 日 星期日  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-03-22 |
分類: 未分類 |
E家係10:15分
我要e家打blog5係11:30停電- -
琴日比人趕左出街係公園訓其實都5算
訓-_-同班fd玩今日6:00再玩-_-10:00就番教會
去南丫島-_-ok好玩啦
跟住差5多7:00番到屋企8:30再去公園丫媽好嬲同肥婆嘈
唉跟我同hotdog送丫媽番歸再同hotfog傾d心事跟住佢完來
住係我間黎坐- -跟住走左打到e度 |
| 發表時間:2009-03-22 08:25 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-03-19 |
分類: 未分類 |
E家係9:00
前幾同條女散左唉心情好d
打番blog^0^琴晚飲完咖啡訓5著
所以今日好早換哂3 7:10番左學校
跟住放學丫媽接我地去景雲佢地玩到
好癲但丫媽都好似好5開心希望佢開心少少啦
7:00走左
打到e度-_- |
| 發表時間:2009-03-19 09:04 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
私は放棄することができないただあなたは捨て去る
| 2009-03-14 |
分類: 未分類 |
E家係10:30分
今日訓到9:00先醒=]
因為好多日冇訓=]今日11:00
個陣同fd去食野然後塔車個陣講
講起佢丫叔佢流眼淚個陣都5知點算
原因-_-我5識哄人=]跟住番到團契3:00
見到某人就淆走左估5到呢xd跟住5記得拎
頸巾=]跟住拎個陣比佢捉住左=]天到4:30打陣波
就走左=] |
| 發表時間:2009-03-15 09:22 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | »
|