hebelau

暱稱: >3< 比比豬 -00-
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

:: 最新日誌 ::

^v^
呠ar
=3333333333333=
= =
去街的一天
 
      

:: 訪客留言::


最近三個月尚無任何留言
  

:: My Friends ::

 


RSS Feed

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 17 日  星期三 雨天

暑假d活動好鬼多>w< 愉快

今日好鬼眼訓ar>3<
唔...除左呢樣之外都冇乜特別lu
放左學
我地係tuckshop度食野等豬ling
我地連末期考都未考
就計劃定暑假有乜好節目lu
我地放暑期前會係sch BBQ
暑假開始後冇幾耐
就要參加裁判班
跟住就自由活動la
得閒出黎swimming同打波
諗住攪camp 可能3日2夜 or4日3夜
去海洋公園

剩低時間就行街睇戲食飯
左剩番個禮拜做功課
ar ma 好似仲話可以穿耳窿ar ^w^
係咪好完美呢
但係去camp,穿耳窿同去海洋公園
都要問番清楚ma ma先ge
希望佢比la hehe
仲有ar 呢樣唔可以唔記得
就係儲money la
唔係點完成任務ar 
番到home發現個mouse比個肥仔換左個壞ge
我咪鬧佢lo
佢就落街買番個比自己
跟住安番本來個比我la
佢又幾聽話ga wo 呵呵 
今日講完la 拜拜 


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-17 10:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 16 日  星期二 雨天

T1 現正生效

今日仲係T1
如果8號咪好lo
唔洗番學=3=
哎呀 今日周身痛ar
唔敢做太大動作
其實今日冇咩特別ge
只係今日冇乜hw 姐
我諗如無意外
應該12:30前訓

想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-16 09:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 15 日  星期一 晴天

打波整親 =3=

今日家政整三文治
唔洗講都知我成功la
基本上人人都得la 呵呵 ^0^
跟住都冇咩特別
放學之後打排波
阿sir 同我地練番d基本野
之後拋波我地接
哎呀呀...>o<
隻腳整親ar
但係冇乜事可以繼續
但番到屋企好痛arT^T
之後12:30訓覺 


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-16 08:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 14 日  星期日 晴天

今日冇去睇波 感動

今日冇去睇波ar ,>3<,
ar ma話我成績差要溫書wo=3= 
就算佢鎖我係屋企
我都唔會溫書ga la
最多咪下禮拜再打過lo
唉...整藍礬又唔成功
點算ar>3<
唯有叫ar ma買多包粉la
睇左scarlett個qooza話swc贏左
唉...好想睇場比賽ar 

....... 
唉...今日好冇mood  ar
唔打la
-----------------------------
依家又有番mood la
因為藍礬成功la
但係冇去睇波
都係好唔開心
睇完電視就去訓 

想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-14 12:46 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 13 日  星期六 晴天

特濃朱奶好好味^0^ 開心

今日8點幾ar媽嘈醒左
佢買左m記早餐比我
食完開機
10:45出門口
又遲到>3<
又比kammy,nayi 啤住左
都係自己衰lo
去左名都小食食lunch
食完去紅場
竟然冇人wo
等多一陣siuyip黎左
kammy話佢唔識讀"kammy"
我諗佢eng一定好bad
希望佢唔好讀錯我名la 
跟住出去搵pigling
陪佢還書
去7-11買特濃朱奶
好好味ar^0^
返去紅場(排球場)又變番冇人 
竟然又係度見到個條木嘴(葉x賢) 
佢仲好大聲叫我wo
攪到我冇晒face
同時又冇晒mood 
打陣波
打到5點幾
去食撈撈
6:15返到屋企
沖涼開整藍礬食飯
聽完森美移動訓覺
聽日10:15睇波 
PS:我唔鍾意某個人係網度叫我全名=3= 
    好似黃xx 

想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-13 08:22 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!