| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| nayi <---我ge救命恩人   | |
今日我同nayi,scarlett,kammy約左係粉嶺火車站
但kammy因為遲左起身
所以佢自己去太和
我地去左大埔體育館
見到swc出黎打波
我地入左體育館睇波
等到開波kammy都未到
打左十幾分鐘kammy終於黎la
好快場比賽就打完lu
swc贏左
kammy同小葉仲話輸硬
我地去左上水食lunch
因為冇位
所以ling左去紅場食
哇哇>0<
好多蚊咬我ar
我變左隻梅花鹿lu -3-
我成日都比波打中
好彩有nayi 咋
唔係我已經變左豬頭丙lu
打波打到6點幾
返到屋企打左呢篇野
順便話你知
我呢個板點解會咁靚?
因為有pigling大人親手幫我整ga!
| |
想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-06 09:43 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言!!! |
|
| 放假最岩去打波   | |
今日佛誕放假
我9:00就起左身
我即刻去開電腦
但開左先發現冇用
但係反正都冇野做咪打下機lo
11:50換衫出門口
去到火車站kammy同nayi都未到
等夕一陣kammy就到左
5分鐘後nayi都黎埋
然後我地一齊搭火車去上水食晏
去左細m度食
食完行去紅場打波
我地一去到就見到siuyip
放低個袋siuyip就冇la la殺球波過黎
中左我ar
真係激死我la
第一次見竟然用d咁ge打招呼方式 >_<
當時真係好想殺左佢ar
但今日本小姐心情好
大人不記小人過
放佢一馬
比著平時?
佢一早已經血淋淋lu ^0^ hoho (講笑炸)
佢呢個人好怪ga
聽scarlett講佢睇愛情小說ga
仲有佢竟然係公眾地方換衫-口-
當然唔包括褲la
今日竟然仲見到個條木嘴(葉x賢)wo
竟然唔記得佢係swc度讀
真係失敗
攪到我冇晒 mood =3=
不過今日打波好開心
仲打到有小小頭痛
我諗訓番覺冇事ga la
聽日仲約kammy佢地10:30去睇波
所以早d訓
| |
想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-05 09:21 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言!!! |
|
| coffee 雪糕好鬼正ar ^0^  | |
今日我比kammy 握左去紅場
佢話要去搵班swc男排
點知冇la la落雨wo
去到紅場又唔見班swc wo
真係好想打死佢ar ~3~
人家好累 ga ma T3T
跟著我地由紅場行返粉嶺
我地係粉嶺圍見到開左間7-11
我買左杯coffee 雪糕
真係好正 ar,值得推介 *3*
聽日我會去紅場打排波
仲要見下kammy話又高又串ge swc男排
睇下有幾高有幾串 ^3^
雖然我都好矮
但係好彩有c+墊底 哈哈 ^o^
| |
想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-04 07:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言!!! |
|
| 無聊的一天   | |
最衰今日落傾盆大雨 la
如果唔係我地可以打波
其實本來可以打一陣 ge
但 miss 曾又唔比
真係好鬼死掃興 ar >.<
| |
想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-03 09:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言!!! |
|
| Day 1  | |
今日同 kammy msn
知道佢地識個叫 siuyip ge 人
聽講幾好傾,攪到我好想同佢打波 ar >3<
我仲搵到佢個網上日記 ar
[http://blog.qooza.hk/siuyip030292]
| |
想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-02 11:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言!!! |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 想去邊頁ar? |
|