hebelau

暱稱: >3< 比比豬 -00-
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

^v^
呠ar
=3333333333333=
= =
去街的一天
 
      

:: 訪客留言::


最近三個月尚無任何留言
  

:: My Friends ::

 


RSS Feed

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 6 日  星期六 晴天

nayi <---我ge救命恩人 開心

今日我同nayi,scarlett,kammy約左係粉嶺火車站

但kammy因為遲左起身

所以佢自己去太和

我地去左大埔體育館

見到swc出黎打波

我地入左體育館睇波

等到開波kammy都未到

打左十幾分鐘kammy終於黎la

好快場比賽就打完lu

swc贏左

kammy同小葉仲話輸硬 

我地去左上水食lunch

因為冇位

所以ling左去紅場食

哇哇>0<

好多蚊咬我ar

我變左隻梅花鹿lu -3-

我成日都比波打中

好彩有nayi 咋

唔係我已經變左豬頭丙lu 

打波打到6點幾

返到屋企打左呢篇野

順便話你知

我呢個板點解會咁靚?

因為有pigling大人親手幫我整ga!


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-06 09:43 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 5 日  星期五 雨天

放假最岩去打波 驚訝

今日佛誕放假

我9:00就起左身

我即刻去開電腦

但開左先發現冇用

但係反正都冇野做咪打下機lo

11:50換衫出門口

去到火車站kammy同nayi都未到

等夕一陣kammy就到左

5分鐘後nayi都黎埋

然後我地一齊搭火車去上水食晏

去左細m度食

食完行去紅場打波

我地一去到就見到siuyip

放低個袋siuyip就冇la la殺球波過黎

中左我ar

真係激死我la

第一次見竟然用d咁ge打招呼方式 >_<

當時真係好想殺左佢ar

但今日本小姐心情好

大人不記小人過

放佢一馬

比著平時?

佢一早已經血淋淋lu ^0^ hoho (講笑炸)

佢呢個人好怪ga

聽scarlett講佢睇愛情小說ga

仲有佢竟係公眾地方換衫-口-

當然唔包括褲la

今日竟然仲見到個條木嘴(葉x賢)wo

竟然唔記得佢係swc度讀

真係失敗

攪到我冇晒 mood =3=

不過今日打波好開心

仲打到有小小頭痛

我諗訓番覺冇事ga la

聽日仲約kammy佢地10:30去睇波

所以早d訓


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-05 09:21 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 4 日  星期四 陰天

coffee 雪糕好鬼正ar ^0^

今日我比kammy 握左去紅場

佢話要去搵班swc男排

點知冇la la落雨wo

去到紅場又唔見班swc wo

真係好想打死佢ar ~3~

人家好累 ga ma T3T

跟著我地由紅場行返粉嶺

我地係粉嶺圍見到開左間7-11

我買左杯coffee 雪糕

真係好正 ar,值得推介 *3*

聽日我會去紅場打排波

仲要見下kammy話又高又串ge swc男排

睇下有幾高有幾串 ^3^

雖然我都好矮

但係好彩有c+墊底   哈哈  ^o^


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-04 07:42 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 3 日  星期三 雨天

無聊的一天 無奈

今日真係好無聊 ar

最衰今日落傾盆大雨 la

如果唔係我地可以打波

其實本來可以打一陣 ge

但 miss 曾又唔比

真係好鬼死掃興 ar  >.<


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-03 09:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 2 日  星期二 雨天

Day 1

今日同 kammy msn

知道佢地識個叫 siuyip ge 人

聽講幾好傾,攪到我好想同佢打波 ar >3<

我仲搵到佢個網上日記 ar

[http://blog.qooza.hk/siuyip030292]


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-02 11:24 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!