hebelau

暱稱: >3< 比比豬 -00-
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

:: 最新日誌 ::

^v^
呠ar
=3333333333333=
= =
去街的一天
 
      

:: 訪客留言::


最近三個月尚無任何留言
  

:: My Friends ::

 


RSS Feed

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 7 月 3 日  星期一 陰天

=3=...

今日派卷

好鬼死驚肥佬lor

好彩冇fail

只係有d 緊緊合格 有d 都有6 7字頭ge

跟住放學去canteen

pigling話唔記得帶鞋

so 打的去佢home

佢冇錢= = 唯有我出錢la(不過係借ge)

去到換左PE衫+吹水

再打的返SCH打波

ms tsang要我地做番好d 動作

跟住再教我地殺球 好玩ar haha^u^

打的去pigling home 吹水

6:15走人 cause c+ go swimming

返到home ma話我

"件衫咁似咸魚味 仲去人地home 臭死人la" = =


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-07-04 07:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 7 月 2 日  星期日 晴天

= =無聊

今朝訓教斷斷續續

7:30,8:00,8:30醒左又訓番

終於9:30就頂唔順起左身

睇左陣電視先發現ma冇返工

佢話病 so去睇doctor 

仲買埋早餐

其實我都覺自己病病地

喉嚨痛 咳 頭痛咁lo

冇乜野掛

食完野睇tv 開電腦睇tv

今日真係好無聊ar

仲慘過考試

ps::我睇左一個fd ge日記

      我總覺佢好似有boy fd咁

尋日搵左d幾好ge網

http://www010.upp.so-net.ne.jp/namazue-illust/

http://www.youthyear.com/yy-hyhl.htm 


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-07-02 06:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 6 月 30 日  星期五 雨天

嘔~~ -3-

今日又會落雨ge

害到我地要做健能= =

做1st round ge時候都冇乜野ga

2nd round開始唔舒服la

好頭暈好想嘔ar~~

好彩休息左之後都冇乜野

但係做3rd round又唔舒服

好快就做完la

再拉番d 根

換衫返歸

同nayi搭巴士

響巴士上面覺得好頭痛 

返到屋企好肚餓

叫ma煮個麵沖完涼出黎食

沖涼個陣仲好頭痛

但出到黎食完多料麵就唔頭痛lu

可能我太肚餓掛 呵呵 ^u^

ms tsang話以後星期三做健能

oh my god !!諗起都唔舒服ar~~

不過算la 做得多係好ge

雞仔 你要努力ar!!!


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-06-30 01:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 6 月 29 日  星期四 晴天

好熱ar= =

點解呢排咁熱ga

今日都一樣咁熱

唉...仲要係最熱ge時間打波

so又頭痛lo

但好彩好快冇事

今日班男排好煩ar

好唔聽話ar

又唔識打波又要玩

到時風采點算ar

5:00番到home

好熱ar沖涼

開冷氣開computer

睇漫畫食dinner打日記


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-06-29 09:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 6 月 27 日  星期二 晴天

頭痛= =

今日考地理

有d 唔識 不過未至於唔合格

放學本來諗住去打波

但係nayi 話遲d出

我又唔想咁早去餵蚊

so  12:30 約nayi 一齊去紅場

去到咪打波lo

可能太熱所以半粒鐘就開始頭痛

想打波又唔太頭痛咪繼續打lo

見佢地去買野咪休息下lo

坐左陣又冇事咪打波lo

打打下又痛番

再打多陣佢話去細m

響個度吹左陣水

番去打左陣波走人

個時kammy先黎

佢話想打多陣wo

但我真係好頭痛咪唔打同nayi,wing走lo

佢地拎左我個排球去打

番歸頭好痛

好早就訓左lu


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-06-28 06:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!