hebelau

暱稱: >3< 比比豬 -00-
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

^v^
呠ar
=3333333333333=
= =
去街的一天
 
      

:: 訪客留言::


最近三個月尚無任何留言
  

:: My Friends ::

 


RSS Feed

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 12 日  星期五 陰天

我最憎fly 蟻 x_x 感動

尋日好多功課做
所以冇打
今日第一日swim 堂 
游游下doris 叫我 
wa 嚇死ar ,攪到我飲左啖水
差d死ar>3<
好彩都冇事
唔係我點打日記wo
累死人la
上堂中中下
好彩老師冇發現~3~
放學打波 
番歸開電腦
ar>o< 好多fiy蟻ar
驚驚ar
即刻話要沖涼喱入廁所
仲用花灑淋死左隻 
出黎食飯已冇乜fly fly
ar哥無la la用我部機玩小遊戲
scarlett msn我
ar哥無聊幫我應左d無聊野
我同scarlett解釋番
佢咪叫我ar哥咪再玩野lo
豬ling話想睇我ar哥有幾肥,有幾樣
so我遲d會貼佢張相上黎
請勿嚇親^0^
聽日出黎打波
早d訓
我諗最早12:00訓 


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-12 09:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 10 日  星期三 晴天

今日冇乜野做{好曬ar>3<} 傷心

今日照常7:00起身
做日日都會ge事 
......(因為冇乜特別事發生所以唔寫)
放學後打波
我一定要加緊練習
因為下年c group得番我,豬ling 同scarlett 咋=3=
個個都92
升晒上b group
所以我會放假就去紅場打波
7:00走人返歸
沖涼食飯
睇陣電視訓覺 


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-10 10:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 9 日  星期二 晴天

好無聊ar

今日好無聊ar

7:00起身刷牙洗面食早餐

睇陣書換衫返學

哎呀 又肚仔痛

上d 堂又悶

攪到成日中中下

好辛苦先度過上時間

放學又要等nayi 同豬ling 等到5:30

4:00 - 5:30之間

又冇乜野做wo

漫長ge 個幾鐘好難先度過

最衰都係個明愛miss la

竟然遲放

返到屋企沖涼

開電腦睇日記

食飯打日記

冇乜功課做所以唔做

睇陣電視訓覺 


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-09 09:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

肚痛[又係補番尋日ge] 感動

 今日好慘ar =3=

出門口之前一刻

竟然肚痛wo >3<

咪忍住返學lo

上家政果陣好痛ar

煮豉油腸仔

洗腸仔個動作超不雅lo

wa 好鬼死肚痛ar

art 之前個小息忍唔住la

去左xx

舒服晒 ^3^

好彩趕得切上 art

今堂印版畫

印得好成功ar 

仲比 miss fog讚ar XDDDDDD

lunch食自己ge 傑作

wa >_< 好咸ar

算,係d 調味料ge問題姐 

math 小測勁易做

中文教孟子

scarlett竟然係度寫曰記

練波時好曬ar

不過算

我仲忍得住

ar sir 唔知係咪short 左

竟然叫我做sater

實死la

好彩尚算順利

但成日跳起接波

我一定要改左個壞習慣ar

6:00離開學校返歸

做完功課睇陣電視訓覺


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-09 09:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!

                    I AM THE KING OF THE WORLD!!!    

2006 年 5 月 8 日  星期一 晴天

睇波 [補番尋日ge]

今日我9點幾起左身
洗臉刷牙開電腦
睇下日記玩下msn
2點去粉火
去到已經2:10 la
kammy同nayi都啤住我
鬼叫我遲到咩 ^0^
同kammy去沙田圖書館還書
跟住行下街
行到3:30
小葉叫我早d睇女
但最後都冇去
我地搭88k去顯徑
去到顯徑sc
wa! 勁細ar >3< 
又冇冷氣wo

算la 睇波

都唔洗一粒鐘就贏左lu

走人lu
搭番88k去新翠
去到阿婆度屋企竟然冇人wo
好彩阿婆好快就到
唔係真係冇屋入lu T-T
人齊lu 開餐lu
好飽ar走人lu

返到屋企

沖涼睇陣電視訓覺


想知幾時POST?自己睇LA...
刊登時間︰2006-05-08 10:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
留言!!!