今日,
第1,2堂上英文 "作文"一D都唔悶!!
第3,4堂上中文又"作文"都唔悶!!重幾開心呀!!
第4,5堂上數學派小測 唉... 超低分!!
第6堂上科學無咩特別!!不過唔悶!!
第7堂本來上中史 但係轉左堂變左英文!!Miss Wong發火 !!要留堂 唉...
第6堂黎左個新Miss 好似係姓黃 唔係好記得!!
放學 比Miss Wong留堂 不過我一直係到同歡歡傾計
之後 同嘉儀 坐地鐵 返屋企 !!!!
我又老左喇!!!!!唉.......
今日有好多人同我講"生日快樂"
第一個係///////~帥翼~//////////
第二個係.......~嘉儀~..........
第三個係-------~蘋果~----------
第四個係=======~呀瑞~==========
第五個係++++++~w.m.俊~+++++++++
第六個係*******~呀優~*********......(閱讀全文)
今日, 全日都做錯事
我做每一件事都錯
又比人鬧, 話我做d野好無聊
唉...........................
總結:我真係一個又黑人僧, 又無聊, 又衰的壞人
.....>煩<.....
todoy
比條8婆嘈醒左
條8婆重比我用粗口鬧佢...抵死(p.s 八婆=ar ling)
之後
去左同超人.ar ling老公.翼.優.樂.肥肥.潘佬
apm 唱k
3點
唱完k
去左影貼紙相...5部機(p.s 覺得自已好變態)
同翼.......(閱讀全文)