今日
係第一日考試
考數學、佛學、中史
數學有一題唔識,
佛學都係有一題唔識,
中史都係有一題唔識。
唉...........希望考得好喇!!!!!!!!!!
我越來越僧你喇!!
唔好做d野令我僧你喇!!!!!
你只係會為自已設想
有無諗過我的感受呀!!!!!
不想改變
請你們不要說服我
我只想好似家咁
~thx~
返學
上堂.....同上堂
開始
唔知點笑
都開始唔想笑
不過
我諗只係最近先係咁
好快會無事
放學
聽到紅蘋......(閱讀全文)
一早起身隻眼又紅又腫
之後
休息一震,見隻眼好左d
就返左學
點知WgWg又叫我早退
唉........早知就唔返喇!!!!!!!
可以唔洗上英文堂!!我好僧個MiSs呀!!!!!
返到屋企............訓........訓..........
我而家隻眼無早上咁腫喇!!!!!!!!哈
 ......(閱讀全文)
去左
剪頭髮
and
同老公講電話
一早比人罵...唉.....
比人罵左2次
喊左2次
比人屈左3次
唉........真係好辛苦呀!!!!!!
我快無左
我身邊2個對我好的人
我真係唔想呀!!!!!!
點解會咁嫁!!!!!......(閱讀全文)