今日
全日係屋企
又無野做.....
悶死La.................
病左..無去到合唱團...sor
之後 都無咩特別...
今日好黑呀!!!!
sorry呀!我令你咁僧我 我只係一個會令朋友唔開心的人 我真係好黑人僧呀! 我唔值得擁有美好的事物 sorry呀!!你唔好"男女男"我喇
今日,
第1,2堂上通識,同冠榮,鄭寶,嘉儀佢地玩"超開心呀"
第3,4堂上數學"個D死人數1D都唔識,好彩余曉茵教我,THX"
第5,6堂上佛學"最初唔開心,唔過諗諗下,可能,只係自已多心姐....."
第7堂上英文"訓...之後...被MISS叫醒...不過....無理佢....訓...."
第8,9堂上音樂"同珠姐講下考試D野..."
放學,睇呀翼打波aNd等嘉儀放學
之後,去吃野,去千色買野............(閱讀全文)