今日的事
唔想再講
但
我覺得
我應該講聲
我可能
真係好黑人僧喇!!!!
最後
多謝某人
比我的專業意見
今日
我早上
\做錯野
令人唔開心
而家講聲sorry
nss
條八婆好黑人僧啊
我想殺死佢啊
視藝
同超人and張恆樂
聊天............{開心......(閱讀全文)
早上
去左睇ar ling
佢地排球比賽
之後
去觀塘唱k
and
影貼紙相
6:30返屋企
返到屋企
比個煩人煩住......(閱讀全文)
無咩特別野
只係