討厭自已 .....
.
4點幾同ar 岑去藍田~
10點幾去玩~
同ar岑,ar fi,嘉儀,ar ling,ar ling老公,樂,潘佬
好好玩喔!!
唉...因為1個短訊
我隻蘋果重傷...正在急救中..
28-09-2009
今日全日都好眼訓
等放學...
放學去買鞋
唔得喇!!我要訓喇~
 ......(閱讀全文)
21-09-2009
今日唔知點解好火!!
發左好多無聊皮氣~
最愛的好友們>____<sorry呀!!
我該死~@.@
唔打喇!!我要去打我自已先呀 ! ! 88