今日照常..[3.6.06]
晨咁早就起身返學''
無奈==,,
差d又遲q到∼
點知係學校門口’’見到張敏,,,
嚇鬼死我∼∼竟然見到佢--”你知la*5係成日你留下見!!xdd’’
我地1路行樓梯1路傾計∼∼
行到2摟’’我地5想上到天台要排係第2面’’
所以行去前梯上...
上到去冇乜野.........
叮’
好快就上到最尾個堂’’
因為某d原因’’
班主住請全班食pizza~~
好味道''
唉''
話咁快...叮*放學-
死期到拿''又要全日溫書''
最憎星6''←←←5係死期5憎~~~
5講拿
*5打拿,,,,
|