唉''今日又落雨~!
不過好才PE堂個時''冇落雨姐,,,
呵~個藍球場新整好''第1次去咋....
古5到比以前,個藍球場大左咁多喎..嘩,,,!!
老師又要我地跑跑''不是嗎???咁都算la~我地跑到死死下,,
跟住就要女分2組..男又分2組la''踢波呀...
老師話「差包剪石」我地女仔輸左wo~
男仔踢先﹍﹍﹍咁我地就跳大繩la,,,
跳呀跳呀跳呀跳呀跳呀跳呀跳呀跳呀跳呀跳呀跳呀跳呀,,
好拿''到女仔拿~
開波.........
我一開始冇幾耐就入到1球,,,,
好''繼續踢呀.....
冇幾耐~''陳可怡又入呀''
Yeah!!!2比0拿...
唉''點知個組嬲~
我係到同你地講''我地PE堂姐~
玩下咋,,,5好放在心...xdd”
都係個句....明見la''
.
|