今日*''[[3.6.06~~''無奈又係照上返學''
差d遲到∼∼
好快上到第4堂〕〕
係PE堂呀︴︴
點知落雨喎*,,哼.....
咁我地咪上天台’’諗住打羽毛球/乒乓球..
就黎上到去∼∼點知下午校d童軍上更黎,,
我地咪要落番課室..
冇耐∼∼
我地落有蓋操場,,睇下上5上到’’
點知∼
我地行一層就停一陣喎∼話我地傾計*
頂,,
落到去’’又話太濕∼又上番去呀..
搞錯’’
搞到我地【遊樓梯’’】
唉,,做左1陣功課--’’
第2堂拿..IT堂,,!
個曾生又5知做乜5返..
個好後生既人黎代課,,叫miss李喎...我地又作反∼∼!
作作反’’何主住無lala又入黎捉人!!
之後--’’
陳主住又見我地你反’’又無lala入黎’’我地靜哂∼∼
係到話:「今日2/6,,,17號就畢業禮,,19號就畢業試拿’’畢業前到過好印象la....又講?乜乜,,,」
又過左1堂’’ERS堂∼∼
因紅色暴雨*所以以下既堂都係班主任上wo’’
冇得作反’’
悶到死!!!
又咁大雨’’遲放學呀∼∼!!
|