今日’’
普通話堂喎,,,
去左進修個個老師...
竟然返左黎喎∼
超’’我地照作反....
我去左狄倩瑤個邊作反’’
係咁∼係咁∼係咁∼係咁∼係咁∼係咁∼係咁∼係咁∼係咁∼係咁∼
打∼打∼打∼打∼打∼打∼’’
點知打中狄倩瑤幾次∼∼∼’’
個時冇乜野..
不過冇幾耐,,又話話俾佢媽知∼寫投數信喎’
真係5知好嬲定.........
唉,,,點算呢’’
之後....
1堂又1堂..叮叮叮叮叮叮,,係放學既鐘聲呀∼∼
我放學個時同,,蘇文/黎文/黃雞/何wing/曾章’’
一齊行到輕鐵站∼∼
我/蘇文/黎文/黃雞/何wing一齊用傘整曾章’’
曾章把傘特別大喎∼
同我地幾個玩’’
玩完拿∼!走拿,,,
我同黃雞/曾章,,1齊行..
勁大風’’
吹呀∼吹∼吹∼吹∼吹∼吹∼吹∼吹∼吹∼吹∼吹∼吹∼吹∼吹呀∼
我同黃雞把傘反左,,,
xdd∼
跟往就返到補習社la’
5講拿∼!!
|