琴日去左迪士尼''
我同呀爸呀媽呀哥個d坐呀2叔架車去''
而3叔就自己坐車~
我地去到''1去到就去洗手間,,,洗手間都靚過人*
3叔仲未到喎~~
佢坐個架「迪士尼列車」''
我地未坐過,,就「遊車河」><''
好拿..遊完拿*
我地終於買票入去...
入到去更係坐鐵路''
坐完鐵路,,就係「美國小鎮大街」買野~~
跟住更係去「明日世界」玩la,,不過食左野先''去左「火箭餐廳」食野''
嘩.....1個包+薯條$35''可樂$20~~
食完3:30夠鐘睇「迪士尼巡遊表演」'
不過去左「巴斯光年星際歷險」排快證先,,,
之後..趕去睇「迪士尼巡遊表演」''
勁好睇wo*/\/\''
睇完就玩「巴斯光年星際歷險」''係咁射射射射射射射射射射射,,,
玩完..佢地話玩「飛越太空山」''所以我被迫玩,,,
排隊*到我地拿~我同呀哥坐,,初初冇乜野....
跟住,,
係咁又上又落又左又右..嚇鬼跳我wo''個1刻真係好想死*
之後就玩「太空飛碟」,,冇乜野==,
之後...又去「探險世界」既「森林河流之旅」排左好耐隊....
到我地拿*>V<''個導遊好搞笑''
不過係隻船到俾大笨象個d嘖水''
個d石有火..==''
跟住又去坐木筏去樹屋,,,
之前去睇「幻想世界」既「米奇幻想曲」..ha''有3D立體''
睇個時...又有香味'又嘖水~~-0-''
跟住5講*係咁玩~~~~~
係咁玩...
係咁玩....
係咁玩..
到夜晚大約7:30就去擺位睇「煙花」
腳都痛.....
終於到8:00''
><''好靚''
睇完大約8:15''
就走''
之後去左呀叔屋企.................................................................''
5打拿...''

|