今天看中了google的nexus s 由4千多元減至2千多元 本人看到心感興奮 和家母分享,再加以鼓勵她為我出這手機 但手機比備算貴了300元.... 所以....她不淮許.... 還給她屌了.... 我打算發她脾氣~ 但左發脾氣前 問了哥哥 他說很多人類已紛紛從百老會搶劫.... 所以...這些機會.不是屬於我的 多謝曬某君無無聊聊地幫我找手機型號.... 這真的使我不太生氣...
今日update左之後個chat果舊野令仔左~ 不過好難用-..-... 佢之前個月亮都煩左我好內-..-... 月亮係代表咩呢....唔知-..-... 佢E+仲+多左個係咩都冇-..-... 冇月亮~冇6點~ 姐係佢地冇on?? 但係冇顯示果D又係咩呢-..-....
不過聽講fb會同skypey合作~ 從此人們可以係fb用 facetime~~ 都好得意下-v-........(閱讀全文)
記得當年打過一篇係講我唔會再打QZ ge QZ.... 果陣仲未諗到~ 但係早排諗~ 我大個左可以睇番喎~ 可以睇番E個見到睇唔過眼就會打出黎ge傻仔-..-