掛住玩2142.都無咩時間去打日記tim.不過le幾日都無咩特別野..但係老豆老母都未好番...唉...orz
去足三次電腦鋪..第一次係去買dvd機..買左番home發現鍵盤壞左...之後又去買番個鍵盤...番到home又發現唔係鍵盤問題..但係個鍵盤又無反應..只好拿部機去整...超無奈
感覺真好..原來maths唔係想像中禁難ga..都ok啦..我諗合格掛..重搞到我昨晚無打日記溫習tim
老豆同老媽ga冷戰已經到了一星期..希望佢地快d和好..
-----------------------------------------------------
好愁...唔知玩天外online好定戰地風雲2142好.2隻game路唔同.但係都禁好玩.但係EAHK(2142)又未出香港ser...我地入外國ga會好lag..悶a..成幾百蚊買番泥..唔想無得玩...orz
成個人鬆曬...但係有一種累係心發出.唔想sleep..但d骨頭又好似唔聽係話咁..o...真係好累
--------------------------------------------------------------------
正..考完英文=考完試咁..感覺好正..但係生物唔係好識aa...ps話佢又唔識又諗住鄺頭睇唔到=.=”haha..好想去玩aa