]]*浦提子之blog%]''"
2006 年 11 月 9 日  星期四   晴天


有kfc食 愉快 分類: 未分類

老豆今日買左一包kfc俾我a..超正..不過9件雞+2支氣水+2個飯+2支栗米太多...食唔曬

2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


新發現 開心 分類: 未分類

報告!!報告!!發現溫生字好方法.只要你有dr eye就可以啦~

本人發現dr eye有個測驗.可以佢出一個生字你打一個..都幾好用..

對我的英文考試合格率由0%升到50%aa~~~正野.

大家不妨用用

2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


考試又到lu 分類: 未分類

考試又差唔多到lu..我要努力溫好英文.相信總有出頭天~!!!!!

--------------------------------------------------------------

因考試關係..可能未必日日都打到日記.可能幾天一次

2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天


哭了 感動 分類: 未分類

昨日又俾a媽罵.話我唔俾你開電腦又開ps2玩.佢一路罵罵罵.又話過2日考試.真係好鬼煩.到sleep果陳.我係張床到諗.點解我英文會禁差.老師罵我.a媽又罵我.諗到唔覺有眼淚流左出黎都唔知................

2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


英文?! 分類: 未分類

唔知點解..覺得英文好難..唔通前世同佢有"愁"??!溫58個生字

我個fd可以一堂溫曬..而我就要4日連續溫一粒鐘先勉強背到!!!

真係好勉強...唔解喎.點解要係我喎..我以經好努力...

唔通我真係咁無用!?讀書真係咁難!?

***********************************************

我認我蠢..但我都有用心去溫..問心無愧!!!!



« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
考完試啦..心情輕鬆
明天以後...
測驗周又開始啦
2007-03-02
換左腦啦~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
#少少#
$波羅$
@小佩子ps@
~芹仔~
自訂欄位(一)
尚無任何內容