老豆今日買左一包kfc俾我a..超正..不過9件雞+2支氣水+2個飯+2支栗米太多...食唔曬
報告!!報告!!發現溫生字好方法.只要你有dr eye就可以啦~
本人發現dr eye有個測驗.可以佢出一個生字你打一個..都幾好用..
對我的英文考試合格率由0%升到50%aa~~~正野.
大家不妨用用
考試又差唔多到lu..我要努力溫好英文.相信總有出頭天~!!!!!
--------------------------------------------------------------
因考試關係..可能未必日日都打到日記.可能幾天一次
昨日又俾a媽罵.話我唔俾你開電腦又開ps2玩.佢一路罵罵罵.又話過2日考試.真係好鬼煩.到sleep果陳.我係張床到諗.點解我英文會禁差.老師罵我.a媽又罵我.諗到唔覺有眼淚流左出黎都唔知................
唔知點解..覺得英文好難..唔通前世同佢有"愁"??!溫58個生字
我個fd可以一堂溫曬..而我就要4日連續溫一粒鐘先勉強背到!!!
真係好勉強...唔解喎.點解要係我喎..我以經好努力...
唔通我真係咁無用!?讀書真係咁難!?
***********************************************
我認我蠢..但我都有用心去溫..問心無愧!!!!