今日我都知自己無運行嫁喇.因為見到stella連堂...
第一堂.佢抽問我條問答.問我個答係咩.我果陣時重諗緊之前果2題.
鬼識咩..佢又話..講曬答案喇喎..你頭先係到遊魂a?!
超興..明知我英文係56k黎加ma...重要講到鬼禁快..
真係想罵!@#$%^&.我好用心寫到成本書都係筆記.
佢都講得出你頭先係到遊魂a le句野嫁喎..楊過係到遊曬魂都唔理佢喎!!
第二堂.讀完生字就佢叫我地做d句子.我炒好d題目之後諗喇..
到做完之後.我諗住收埋果張紙喇.佢又行埋黎.又話我.你做咩a.
又唔聽書.快d聽aaa!!!收張紙都係我錯...唉.無野好講.... |