]]*浦提子之blog%]''"
2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


好酸a~~ 分類: 未分類

好酸a~..今日補習社有人請我食酸糖..真係好酸..食第一粒時..酸到想吞左佢..但係呢..又卡住喉嚨喎..唔上唔落.好辛苦..

食第二粒.又好鬼酸..酸到跑去吐左去rubbish bin

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


失望 分類: 未分類

今日去買左隻$265ga戰地風雲2142黎玩..點知無留意到係dvd黎..買左先知..整到我無得玩tim..我屋企係得cd rom..無dvd rom..唉~~又要我去買過dvd rom..妖

2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


得罪佢???!!! 呆滯 分類: 未分類

今日我都知自己無運行嫁喇.因為見到stella連堂...

第一堂.佢抽問我條問答.問我個答係咩.我果陣時重諗緊之前果2題.

鬼識咩..佢又話..講曬答案喇喎..你頭先係到遊魂a?!

超興..明知我英文係56k黎加ma...重要講到鬼禁快..

真係想罵!@#$%^&.我好用心寫到成本書都係筆記.

佢都講得出你頭先係到遊魂a le句野嫁喎..楊過係到遊曬魂都唔理佢喎!!

第二堂.讀完生字就佢叫我地做d句子.我炒好d題目之後諗喇..

到做完之後.我諗住收埋果張紙喇.佢又行埋黎.又話我.你做咩a.

又唔聽書.快d聽aaa!!!收張紙都係我錯...唉.無野好講....

2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天


做完電腦考試lu 分類: 未分類

"希生"左3粒鐘打機時間..做好了電腦考試..總算放下了心頭大石..都可以休息下喇吧都幾靚嫁~~主題係fifi(嘩~正a)

2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天


突然 鬱悶 分類: 未分類

今日上某某論壇睇到日本侵華D野..睇到D中國人俾日本仔放入一間房入面...之後開左唔知咩...之後個中國人好辛苦..個耳好似爆左咁..之後成個身漲左..最後漲到連大腸都出埋黎..真係好驚A....仲有個中國靚仔俾人拿左個心出黎..睇到佢活生生俾人宰...睇到我有D想嘔...希望唔好再有戰爭喇



« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
考完試啦..心情輕鬆
明天以後...
測驗周又開始啦
2007-03-02
換左腦啦~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
#少少#
$波羅$
@小佩子ps@
~芹仔~
自訂欄位(一)
尚無任何內容