今日生日玩左成日....長洲遊 好好玩 今朝一去到就梗係遊山玩水....行得OK開心 XDXD 之後食完LUNCH就再去食豆腐花---------->勁好味 跟住成班人就去沙灘玩... 游左一陣水..就去曬太陽----->勁LIKE^^ 因為想曬黑D 曬左3Hrs...成班係到玩數字球XD 玩到咁上下就去食海鲜...十分好食 跟住就搭船返屋企 今日過左個好充實生日...多謝你地 PS 係時候回復野獸狀態的水平...不能讓自己退步