今日開始3日2夜第一個晚上... 今日一間學校裹有4個制服團體=.=勁多人穿制服囉!!! 聽日先甘呀....聽日就真係忙= = 勁多活動要跟=.= 話咁快就差唔多做完實習喇..仲有最後10日就又要返番學喇 有D唔捨得=[ 現家有D想返工多過返學.......