今日又1日放假=.= 原本諗住去打波既....點知無人陪我打-3- 所以取消左依個念頭=[ 跟住就一個人去左行街...睇下有咩買^^ 因為又到月頭喇xd 唉唉唉唉..... 聽日要係營入面3日2夜當值-3- 唉..係3日2夜囉 5月1 號仲有勁多營友-3-