十月二十二日 晴天
今日返到學校就要即刻做ENG NEWS CUTTING....問左TOBY借份報紙=]我做左一篇關於鴻GE報道(PANDAS)!!HIGH-LIGHT左D重點後就寫左100字FEELING同CONTENT.....都作左幾奈下GA=_=''
小息——用左4分鐘溫世史DICTATION.....再繼續睇果本<<人性的弱點>>,從TOBY手中借來GA,真係幾好睇下,D金言有好有POINT WO,講中哂D野咁,我一直睇...一直睇...直到世史....DICTATION LE=_=識默9個咋........有一個唔記得左溫呀~之後再上堂.......但係始終聽唔明蔡SIR講緊邊呀!!!!!!!超級無奈...成堂完全聽唔到書,都唔知UT點算TIM-_-''
中文堂——GREAT!!彭彭所講GE開首是一個BROKEN GAG''.....我聽左都啞口無言=_=佢講得十分之好呢~今日都係講文言文,VERY XX呢!~唔係咁LIKE文言文LO~所以我都係喺度睇本人性的弱點呀^^
午息去ORAL先......我考得好差呀!!!!!考完之後去買飯,聽到有人話等緊我手中果條 班KEY....所以我買完飯就即刻上返去俾KEY....再落黎 LUNCH ,LUNCH後換衫,跑黎跑去=.=無奈極了~換完衫上返CLASSROOM,係度同子才,范KA一齊唱兒歌= =笑死我呀!!!!范KA係一個高手,一個兒歌高手,咁多歌佢都識GA!!!!
BIO.......又係DICT!!!!!!全部都識........DICT完之後就聽書抄NOTES........不過搞左超多GAG......笑到七彩呀!!!好快就過左BIO......上P.E.,跑5MINS,跑死我都係得果13個圈.....睇黎我都係D跑步廢人黎GA LE= =
放學......仲係咁....睇完本人性的弱點都仲未改到自己D野.........
同耀,SO MAN一齊去拔尖班,幾正下....溫左唔少野GA=]補完之後就回家了......同耀傾左好多野.....原來佢同我一樣...都覺得.......這是個SECRET 黎LA:)
|