十月十六日 晴天
心情指數   ,因為見到小嘉倫咁開心個樣,自己都=]呀!!~
7:00起左身,7:15出門行路回校,今日都好涷下wo ,聽住MP3回校,聽聽下就到左坑口LE .
生物堂時,MISS CHAN用新方法教書(差唔多姐 ),但我對生物GE興趣多左好多,好專心聽書呢! .化學堂,完全係跟唔上進度呀!!!!!!P.E.堂,大腿超痛,又受傷LE,跑出黎最好GE成績係6.26秒,都幾好咁LA !!
放學後,俊耀問我去唔去打籃球,但係我好想睇小嘉倫同等D F.2同學落黎借波一齊打,但係等到4:50都未黎,所以我去左安寧打籃球,打左2場之後......就回家LE.....
開心——今日真係好開心 ,開心到爆呀=],小嘉倫開心GE樣,我印象深刻,我諗起都好.....=]現在已經好放心LE,仲好記得之前有一篇日記係講半年前GE事,果時覺得好無奈同唔開心GA......而家,簡直係開心到爆炸呀     
|