十月十二日 晴天
回到家中,突然很肚痛 ,唔通係D湯圓有問題
今日7:00起身,7:20出門行路回校,一路聽住MP3 一直行,行到厚德商場時遇到安哥,一齊回校.
生活教育堂時,好開心 MISS楊講解更多成長心理,之後分組玩鐵達尼號,本來我地係揀大肚女士GA(正常),但我地最後係變左揀愛滋病患者(不正常),原來揀愛滋病患者係代表視才能為最重要的 .......
中文堂時,好高興自己GE中文小測都考得幾好 ,考到36分,這回復左信心俾我呀 !!跟住上英文堂,超無奈,因為俾人推左出黎呀 !!
上ART時,MISS TAM 俾我地睇番幅合併畫,我地班都玩得幾靚呀 ,之後要抄D NOTES,有好多明畫家GE作品睇,有D真係好勁好靚呀 !!
放學——CYC烹飪!!落到家政室已經係4:00LE,MISS HO教我地點做....然後我同鴻,軒,TOBY一組,我負責搓糯米團,好好玩呀!!搓完之後一齊包料——糖花生同花生醬,大家都包到勁厚 ,我包左成20幾粒 ,包完所有糯米團之後就去左食野,不過糖花生餡GE湯圓有D咸,搞到D味有D怪呀 !!
6:00 CYC 結束,同宇,順,小嘉倫,林+,李俊文一齊搭BUS回家了.....宇唔小心仆親呀 !!幸好傷口唔係太大,小心D呀 ~
|