九月二十九日 晴天
今日9:00起身玩3小俠......玩到12:00
call 耀鴻問佢係邊度食lunch!!去m記!!
到左,鴻都黎埋le,廖廖同李+走先,我同鴻,俞佩就食lunch.
1:35一齊返學校團契,玩紅綠燈 ....不過玩到超癲 .
同軍宇係度做手語 .我同佢傾計,佢冇野做好慘 ~
不過因此被其他團友=.=''打排球比賽,廖廖返黎一齊打.
點之高子唔俾佢打 .不滿!!佢係度只可睇/_\.....
好彩有得打羽毛球咋 !!我地打到7:00倒就走le..
林仔踩單車,我同鴻搭小巴,我撞番宇佢地,李+都係度呀 !!
佢遲d有new電腦la ~一齊玩3小俠呀!!
同飯團,宇,細女(唔知叫咩名)一齊搭小巴,同宇傾計 .
抱歉我不能開解到你,我只可 為你祈禱!!願主能協助你得到最好的答案!!繼續一直地開心的
笑給我看!!
|