九月三十日 晴天
下午2:00出門,返學校集合,同d團友去bbq!!
順便帶埋副眼鏡去,不過我戴唔慣 ,到學校之後見到好多團友呀!!
我地去左買野同等人,5:00終於都出發le ,6點幾倒就到左蒙恩軒老闆ge屋企.
我地食完又燒,又食又燒,食到濟為止,個個食完齊齊玩games .
玩數字牌,c魚教我玩,都幾好玩ga ~跟住玩killer....
玩左兩回咋,我好想繼續玩呀!!高子同潔薇好勁呀!!
搭車時,我,鴻,c魚同呀包一齊玩啤牌,好high .
同宇,包一齊搭792M回家,已是11:45的事了.
宇.......希望你盡快開心番la,願主關心佢,給佢一份力量,去解決煩惱la.
|