九月十五日 晴天
因為尋日太早訓LE.....所以今日6:00自動起左身 ,之後就開始用電腦LE.
呀哥7:30叫我讓部腦俾佢,而我就上床再訓LA,訓到8:30.起身,呀哥出左門LE.
我又用番部腦,期間表弟同姨媽,細姨黎左.見到細姨我超級開心 .
我用到11:15分,換衫.11:30出門,搭地鐵去PO LAM,搵新都城果間天利行....
我都唔知到地址,所以係新都城1,2,3期不斷搵.不斷搵.終於搵到LE.
但係去到先發現冇帶書單 ,天意弄人.跟住我問個售貨員,佢話冇書單唔得GA BO.
之後我問第二個售貨員,我以我僅有GE記憶介紹本書係點GE....
佢知道係邊本WO...不過都係冇哂貨 .
跟住我又搭地鐵返坑口,去到學校,見到逸軒,生哥佢地放學,逸軒陪我食飯....
同我一齊HEA,之後我上左佢屋企,玩左一陣.....之後返番學校,團契!!!!!!!
見到呀CAN,張牧師,高子.好開心,估唔到楊裕林都有返BO.
之後玩左愛滋病同糖痴豆....然後到3:15散會了.落去打排球,李+佢唔舒服呀 .
訓左一陣,之後6:00果時返左屋企...而我同廖廖,賢順,耀鴻係7:30倒回屋企.
廖廖去PO LAM食飯,賢順踩單車,我同耀鴻就攞番眼鏡俾李+先,佢睇左醫生LE.
要快D好番呀!!!!!!之後我同耀鴻去左表姐,睇睇下張菜單...我地記得食冷麵仲好..
所以好似運桔咁離去,去到南豐食冷麵,我地兩個行南豐,食完包冷麵再食菠蘿冰...
跟住行去地鐵站,我地討論佳佳^^....接著搭地鐵回家LE.
今日我地耀鴻都覺得遲D會有事發生.....因為實在太明顯LE-_-''
|