九月十四日 晴天
今日6:00起左身....跟住睇睇睇電視.....唔想再訓過le....
等到7:00...換校服果d,7:15出門,落到樓下,又再次見到so man 同子才呢!!
我地三個一齊返學,返到學校,我又再做班長之事宜,之後都係上堂上堂再上堂...
係最後一堂ge ART....要畫自畫像...用from張學生相....超seven呢!!
我畫到完全係另一個人lo,d眼耳口鼻畫到好Q恐怖.
放學去左打籃球....打到6:30同仁輝,俊耀一齊回家.
同佢地兩個不斷傾....其中講到中六合彩同3T -_-''
同仁輝傾左d野....就係我的心靈迦鎖之一!!!!!
仁輝有一塊勾玉(有玩逆轉裁判就知的...)幫我解除呢!!^o^
今日返學見到甯怡...佢對我笑左一笑 ...我又向佢報以微笑
返學見到賴欣,我地又再互報微笑 ,見到佳佳,又再互相微笑 .
同仁輝見面時又微笑一番 .
我完全感覺到溫馨唷^o^
因我只不想內心空虛寂寞,與別人一起笑逐顏開-暢所欲言 .
|