美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 10 月 8 日  星期一   陰天


第一次訓練 傷心 分類: 生活記事

十月八日                                 陰天

花式跳繩訓練,今天是第一次,跳得好開心,MANDY細路跳得幾好呀!!

今天早上閱讀課時,我們3P班調位,我都係同子才坐,右邊係宇,子才左邊係黃淑儀,後面係吳禹澄,調左好似冇變過咁,好開心呀!!不過卓KO唔係幾好......佢好悶呀......豪都唔好呀,佢坐係盧葦桁後面.......我就可以開心的同朋友繼續嬉戲,但佢地就.......

小息——幫宇諗中心思想,但我唔知我講得啱唔啱呀我自己都作得唔好,因為琴晚一D心情和靈感呀,篇文一D情都抒發唔到呀!!宇佢GE功課情況不太好呢,要幫下佢手先得,唔係GE話我驚佢會成日留堂呀!!

P.E堂時,TOBY佢唔係幾舒服,佢絆到個欄,差D仆親呀,今日空氣真係好差,我都覺得有D唔舒服呀!!MISS石話D女仔好HIGH,講緊果時咁啱黃淑儀仆親......不過佢冇事,好堅強,仲同宇GIVE ME FIVE,真係好HIGH呀!!

中文堂小測,無溫書,考得好差,SUNNY話好易,我唔識做呀!!之後上英文堂,又再次記人名了,好恐怖呀!!放學,到205室開CYC會,傾烹飪GE野,買野撞左PERFECT敘會,無奈,宇唔好咁衝動,冷靜D,唔好理人地所說GE話,一齊開心咁玩咪重好.完了會議,就落去花繩LE...

 

不知為何人們都愛把自己的想法去代表著所有人的想法....

並不是自己覺得ok就ok 的,別人不一定覺得是ok的...

請不要硬著要人跟從你們的想法....因為這令人非常之反感!!

這樣只讓人明白到你們的執拗和selfish!!

I HATE YOU SO MUCH.SHIT!!ARE YOU OK???TROUBLE MAN!!

YOU ARE SO SELFISH AND RUDE.

I DON'T WANT TO TALK WITH YOU.

I FEEL TERRIBLE IF I TALK WITH YOU!! 

JUST FUCK IT!!TOO BAD!!

 

 

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 61
累積人氣: 9525
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌