十月二十一日 晴天
家中——留左係屋企度溫書........溫完又用電腦.....用完又溫過.......搞到死死下la-___-"前日借左ge書<<給大腦洗個澡>>,終於睇左一半LE,睇左好多至理名言,好正呀!~
但係我始終都係覺得超悶呀~上左好多人GE BLOG度睇野........睇睇睇....睇到其中一個人GE BLOG,失落.......超級唔開心呀/_\而家我要發洩一下先得LE— —