美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 10 月 30 日  星期二   陰天


回憶~ 分類: 心底話

回憶~~F.1 GE記憶不太記得......但係有幾件事都好難忘..F.1時開學,我只認識鴻及宇佢地.其他人都唔識得GA=(

不過與佢地一起玩樂...是十分開心的事呢=]不過宇.....佢自從認識左....林銘賢同楊裕林之後.

就不理我同鴻LE....每次我搵佢傾計,佢都冇理過我...果時我只認識鴻同佢GA咋.....我事實係好唔開心呀~~

最傷心GE係......有一次佢話左我一句說話....令到我好驚再同佢講野.....直至學期尾才好起來呀=]

係果段期間.....幸好因為彩虹冒險.....才認識到李+...TOBY佢地......我係果段時間.....先完全回復心情.....

因為佢地都好好呀~仲有我果時竟然同耀一齊坐.....我本來好驚佢好呆GA.....但係竟然係有問即答.....

同佢一齊坐.....每日都係度不斷笑...而且同AR LAI佢地坐......果時GE情境....我而家仲好記得呀!~

仲有一件事好難忘GE.......就係鴻發大火事件......果時因為""""象棋""""好激烈呀~~~

佢果時係超嬲......我差D都捉唔住佢.....唔係佢一早就去打楊裕林LE=[

回憶~~F.2學期間都冇乜特別事情發生.....反而係暑假有好多事發生......去CAMP係最懷念GE事黎=]

不過我都唔係幾想提暑假D事......因為大多數都係唔開心GE事....不過F.2果時GE生日.......我非常感謝一班朋友!!!

第一次的慶祝......永遠在我心中.......我記得生日前有一個中文口試......考試題目係一次難忘GE生日.....

我完全唔知道講乜好....因為果時從未慶祝過生日,所以我只係話我從來未慶祝過生日.....然後再吹一D野.....

而家.....我有得講LE=]YEAH!!不過......而家應該返回夢境LE......夢中GE生日已經過去LE.....我係時候接受現實LE=]

回憶~~F.3有新GE開始.....自己亦改變左,學懂了好多事情.....想通了~

要繼續努力向前走=]願與朋友們一直一直開心的在一起呢!!=]

 

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 5
累積人氣: 9469
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌