今天考左3個試.....考到12:45就放學LE...
終於都考完試LE=]超級開心呀!!!!
雖然考得唔係咁好......
不過就輕鬆哂LA,哈哈~
今天回家行路....不是自己一人...
很開心林+主動告訴我一些煩惱^ ^
SO MAN,子才也很健談唷=]
不過請幫我一個忙......
不要在外界說我的""""事""""
多謝你地=]!!!!!
祈求天父保守TOBY可以順利地解決問題LA=]