成朝留左係屋企用電腦..
好悶呀~一直等等等.....
睇下有冇人約出去玩下?_?
11:00 ON MSN.睇到李+MSN打去打波..
用電腦用到3:20換衫..4:00先出到去..
二哥入左去TOILET超奈=____=
而我就超級無奈-_________-''
去到....有7人打緊係度=]
小KALUN,李+,SO MAN,子才,林+..
仲有ALLEN同CHECKO..
打完3VS3...轉打全場..
打完全場玩美式足球=]
子才超級無敵變態=_________=''
我玩到隻手掌撞到腫哂...
隻腳又瘀埋TIM..不過真係超級好玩^ ^
下次一定要再玩過呀!!~
7:30回家...同林+,子才,SOMAN佢地一齊行路.
又係傾...子才..我決定左點做LE=]
希望你會LIKE LA.......
亦祈禱明天的基本法活動
可以超級順利同開心的度過LA=]
|