美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


閉關自守=] 分類: 生活記事

一整天留係屋企溫書.....

冇乜野好講la.都係溫一陣書....

休息一陣咁la....都幾好,

英文同中文..要加油呀=)

不過真係悶到死le..

聽歌——聽左唔少歌呀=]

用foxy down左好多crystal 音樂.

都幾好多ga.

不過我始終都係覺得~

forever friends 呢首音樂...

係最好聽ga^o^

因為.................

首歌俾我ge感覺!!

係最好ga......最舒服ga=]

forever friends

記得當天一起唱著告別校園時

那些愉快動人琴聲,仍像奏到面前

讓我輕閉著眼睛,記住同學每張臉

這感覺彷彿更新鮮

這天翻開這本記念冊再想到你

小心用膠紙封了邊,來讓我更希冀

若照片有日褪色,你在文字裡給我

好天氣應該也很美

曾共你天天相對,失戀也一起

共你擔心功課,趕不到限期

班房裡放影機,逐格愉快記憶

在倒退,讓我看真你

明日我翻開筆記,即使記不起

學過數理經濟,統統都拋棄

一想到你筆跡,畫滿在我記憶

在心裡沒有忘掉了

得到過,我心中有你

若有一天翻開記念冊,你可會笑

有些造作一點句子,其實心思不少

my pen is blue,my friend is you

今天再看,也可使我微笑

希望這首歌...可以讓我永遠牢記著LA=]

而家都冇乜野好打la...

評人——今日係另外一篇日記先打完....

打左自己唔好再去......

但係身邊各位朋友們都好好呀!!~

而家在class坐係我旁邊ge子才...

SO MAN.....佢地倆我之前係好疏遠ga=___=''

而家覺得同佢地一齊玩好開心呀!^o^

ISIS......唔知點解一開學佢坐係我面前就咁好傾le=]

宇~~F.1 GE三人組.....F.3係番埋一齊玩~

鴻,她同埋我而家又暫時好FD....好HAPI!!

一齊玩啤牌果時....哈哈=]

不過她同我都預感到這段時間應該很短暫.....

好似F.1果時咁快就.......

所以我一定要珍惜呢段時間唷=]

而家只係一D短短GE評語......

遲D要詳細說明呀!!~

I MUST TREASURE THIS TIME AND  MEMORY!!=]

THIS IS A VALUABLE MEMORY TO ME.

大家要WORK HAND TOGETHER.^^



 

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 13
累積人氣: 9477
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌