|
|
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
打波+打機  |
分類: 生活記事 |
今日晨早流流9點去左打籃球,
都好熱下,最高成33度,想熱瓜人咩= =
打波先黎勁好天- -
打波打到12點幾,去左商場果度抖下吹風.
去左HAPPY LEMON度買左杯珍珠奶茶,
真係幾好飲,正!!
一路飲一路同李+周圍行,
之後去搵返林+就返歸LU!
返到屋企,即刻打ECO,
同林+,SOMAN,李+,順一齊玩,
正!!
總之今日就好正LA!!
呢排好鍾意聽勵志歌,
尢其係湯SIR播俾我地聽果首歌.
壯志驕陽 張學友
今天不怕路遠 來為我一生打算
這一刻你別心酸 和你兩心分開不遠
天空光線耀眼 來預告光陰璀燦
這一刻遠赴他方 容我揭開新的界限
引來驕陽 伴我心高飛編織理想
像片風孤單飄身遠洋
憑你眼光照路途上 OH...OH...
願某天一起編織理想
願某天彼此心中太陽
仍似這刻熾熱明亮 OH...
天空廣闊萬里 浮現我思海的你
再叮囑歲月風飛
仍要我等他鄉某天再會你
飛機將降落了 全沒法掩飾的笑
我手中你贈的錶 提我愛惜一分一秒
再叮囑歲月風飛
仍要我等他鄉某天再會你
幾好聽!我LIKE!
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 224 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|