唉~好奈都無打blog tim,
部電腦唔知點解上網好鬼慢,
成日話個網暫停服務/太忙碌= =
跟本就係慢la......XD
今日考試考左物理la,太好le!!
因為我唔係咁鍾意物理,好煩-好差-好衰!!~
已經知道至少錯左7分la~哈~好波=]
不過算la,最緊要就係仲有聽日就考完試le,yo!
choi今日無返到學,擔心佢la XD!
原來佢訓過龍,唔知醒......搞到考試得返7/8成分.....
唉~最緊要佢無事=]
而家開始諗下自己暑假要做d咩好,
好想學野,廢時淨係玩,浪費時間.
仲有要打波,游水,做好多運動!!~
希望今次暑假無乜功課la,超唔想做功課!!
HEY!FRIENDS!一齊好好善用呢個暑假,一齊開心=]
|