今日考左世史同生活教育........
兩科都唔想理,溫完,做完就算,溫世史好辛苦= =
呀sir 出哂重點,無野講,好易執分,睇你有無溫重點.
L.E.唔知自己D答案岩唔岩,成日係度吹水吹答案=]
哈~咁就考完LA..