今日長話短說....放學去左打籃球=]真係好搞笑.....同輝佢一隊果時.
我真係被佢搞到哭笑不得呀!~!佢次次轉完身射波都入....我次次睇到都笑到肚痛=)
打完籃球後與成班朋友一齊回家......傾左好多野......同輝訴左不少苦呀!!!!!!
多謝你聽我ge怒叨呀~傾傾傾.....時間過得真係快呀/_________\
回到家中......又係訓覺先=].........
心力交瘁?~?我開心又唔開心.......究竟係咪開心....定係互補?!