| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 11 月 8 日 星期二 |
|
唔好嬲我啦. ..曉2!!  |
|
一齊左9日啦!!!!!!>3<"
今日曉2同我講**話CONNIE今晚一定會同佢去打波,,SO我都去!!!BUT CONNIE冇啦啦話唔去喎)))BUT佢就落左去玩.. . .. .仲玩得好激TIM.. ...之後我話CONNIE唔去... .. 我都唔去啦]]點知佢就嬲嬲啦//SOR呀!!!唔好嬲我啦[[之後我就冇啦啦喊左出黎啦. .. ... 再打返比CONNIE問!!!!!!!!!!!
後尾,,,同JACKY講電話]]佢教我點同佢SAY好!!BUT我唔咁同佢講)))因為我怕佢會嬲得我勁D!!!!!!!之後同JACKY講左好多野呀
!!!!!!!!!!!我係佢個心GE地位都好重下嫁/\/\"好開心呀. .. .>3<"講到唔知幾點.. .. .就CUT左啦!!!!![[好似1點]]佢就叫佢呀妹比個GOOD BYE KISS我!!!!!哈哈]]佢呀妹好好笑呀>3<"好鍾意佢呀,,BUT好驚佢aR!!!!!!!!佢地話佢好鍾意摸人地嫁喎**>/\<"
|
|
刊登時間︰2005-11-09 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
[[真係喊唔出]]  |
|
今日唔知YY係特別唔開心=="之後潘菁又同我講**佢琴冕發夢,,見到我同JAY一齊=333333="好好笑囉.... . . . ..一返到學校,,冇啦啦有幾個人黎同我講**唔好因為D咁GE人,,整到自己成日都唔開心啦[[見你E幾日都冇咩咁真心笑過=="[[睇得出呀?????????????>/\<"]]到左上第一堂啦.. . .. .都好似平時咁]]訓左係到!!!!!!!!!!今日冇啦啦,,諗返曬. ... .我地一齊開心GE野--我真係好想好想喊出黎呀)))但係我真係無論點強迫自己都好啦__都係喊唔到呀[[第一次喊唔出嫁咋>/\<"我好想痛痛快快咁喊一次,,,等自己可以開心D呀!!!!!!有句野講得好岩呀(((當一個人傷到盡頭GE時候,,真係可以一滴眼淚都喊唔出嫁)))
請不要再叫我 當對我好
不需要再見我 對你也好
即使需要遇到 不等於要望到
對你 對我 都好
還情願 令腳步 右轉十五度
鞋帶裝作未結好 不必裝作有量度
招呼打了也徒勞 讓我成為孤島
*要是碰到 惹人煩燥
太樂意 往事重提 沒態度
我只希望變陌路 遇見時 不必禮貌到
扮問候對方 還自覺清高
從前誰和我說 天老 情未老
原來從來當我 只不過 是你的浮泡
其實再遇見 我也沒仇報*
長情實在美麗 但我沒造詣
能攻心計扮到底 假使小器更受惠
假裝灑脫太難為 問我如何得體
聽說過你 過得比我好
現在就在面前 親身看到
如果可以避免 情願不講你好
為何讓你自豪
再待你好 也無回報
要是說 變做仇人 是退步
也不希望繼續做 做友人
彷彿偉大到 受害後 我都懷念你的好
從前誰和我說 天老 情未老
為何回頭怨我 都不配 做你的浮泡
其實你負我 你卻像原告
請不要再叫我 當對我好
不需要再見我 對你也好
真的想鍛鍊到 不必因你暴躁
但是 晚節不保 |
|
刊登時間︰2005-11-08 06:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 163 | »
|