|
今日又照常返學,,,頭果2堂冇上到[[因為miss冇返黎)))好yeah. . ....佢地話教我玩圍棋喎!!!==""點知我又玩極都唔識喎T/\T"我玩到笑死佢地呀,,哈哈. .. ... ... .. ./\/\"之後到宗教堂,,冇啦啦唔小心咁串左MISS 2句!!!!話過今年唔可以串老師嫁嘛><"又做唔到啦. ....唉**************點知上左一陣'''''呀SIR就開咪話小學火警喎=="""咁好笑??叫D班主任返返去自己個班到]]我地班個個都望出去外面,,點知真係見到有好多煙煙煙]]我就冇佢地咁無聊啦. .. .. 但係之後佢地係咁叫我去睇**SOOOO我都係去左__HEEEEEEE/\/\"
係班房到玩圍棋,,BUTTTTTT我都係唔識]]]但係XXX同學重係好用心咁教我**但係我都係唔掂><"唉.. ...小息都冇埋呀[[話唔比出去喎**但係去尿尿就得喎==""""激死死呀T/\T"之後個D堂都冇上過呀]]
到左午飯時間我地先出得去.. .. . .好掛住佢地呀>333<"我去左潘菁屋企個到食野]]]睇到個電視話我地學校小學個到火警,,,,哇!!!咁快出GE??新聞又話我地學校做野好慢...整到有好多小學生唔舒服喎==""D家又擔心都係咁話要去HELP人喎**=="屎唔屎呀??
午飯之後就可以開始上堂LO... ..上P.E堂呀/\/\"好YEAH有波打LO]]我打緊波個陣見到”肥軒”佢自己一個人坐左係到,,好可憐呀]]]但係我又想打波喎**SOOOOO冇去陪佢]]]SORRR呀>333<"過多一堂就放學LO!!!!好YEAH!!!!!
|