ScJ 超悶..繼續睇書唔理牙sir..Zzz EnG 有個牙伯黎教書0.- ,佢英文廿挺行的說.. 照睇書-v- 去到MaThs 剛好看到精靈大戰-m- Maths 完全冇講過野.猩猩又被罰了-0- 放學果堂Maths又要遲落堂\3/~ 之後上圖書館搞掂埋d功課就閃人 番到屋企又是送HoNG同猩猩走.. 回到家.沒精神打機.等pizza到...... (天音:食咁多食肥你喇\3/~) 食完就打機睇書. 倒數最後2日..
「看著坐在身邊的人, 這些都是我最開始認識的人, 他們的態度從來未變更過, 唯有逐漸熟識之後, 我們都開始更了解對方」;]
滿天都在下雨.灰/_\ 我真的有那麼壞嗎\口/!? 這問題在腦中徘徊......